Wednesday, November 17, 2010

...::: salam AIDILADHA :::...


actually, aku just nak wish SALAM AIDILADHA buat semua yang mengenali diri ini. terutamanya family terCINTA, saudara-mara yang jauh, rakan-rakan yang disayangi and semua la yang mengenali insan yang bernama NAZURAH HANIM ni.

RAYA AIDILFITRI yang baru saja lepas hari tu, aku tak wish pun dalam blog ni, so raya ni aku nak wish la.HEHEHE tak salahkan????

hari raya aidiladha tahun ni jatuh pada hari ini. bila???  17 NOVEMBER 2010 la...urmm..my mom tak masak teruk-teruk pun, just masak nasi tomato *aku lupa la nama apa HEHEHE and yang lain-lain macam kek, aku and kak aku beli kat dataran pekan rabu. banyak woo ada 6 jenis kek wooooo!!...tamak punya orang HAHAHA ;))

baju raya memang tak ada ok!! raya-raya sebelum ni memang raya haji tak beli baju ok. pakai je baju mana yang ada. HEHEHE aku nak save budjet ok, bukan kedekut. HEHEHE

aku rasa raya tahun ni paling TAK BEST la. i don't know why!!!  HEHEHE but, seriously memang tak best la. tahun ni jugak aku tak dapat jumpa kawan-kawan yang selalu berada di sisi aku. aku beraya dengan laptop aku ja. HEHEHE sebab diorang tak balik AS nak buat macam mana  =(

macam mana pun SALAM AIDILADHA buat semua umat islam and kepada yang berada di MEKAH sedang menunaikan haji semoga pergi dan pulang dalam keadaan selamat. AMIN.................




p/s: esok taman aku nak buat korban...!! 



tima kasih


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...