Sunday, April 17, 2011

kenapa ....

Assalamualaikum wbt...



maaf sbb terlalu lama menyepi...bz sikit.. :)


tetiba hari ni rasa nak meluahkan perasaan yg dah lama terpendam...actually, bole dikatakan hari2 aku adalah hari aku bersedih...but, aku hanya mendiamkan diri sbb x nak sapa2 tahu....semuanya KERANA DIA...aku dibenci oleh dia.....


  • dia selalu memarahi aku, mencari kesalahan aku....apa yg aku buat di mata dia semuanya SALAH belaka...xpernah betul.... :(   kenapa sampai mcm ni dia layan aku...dia langsung x menghargai apa yg aku buat...kenapa...apa salah aku...apa salah aku....kenapa dengan aku dia buat mcm tu....?? :(

  • dia selalu meninggikan suaranya pada aku...marah aku dihadapan org ramai...but, dengan 'org lain' dia boleh cakap lembut2, baik2.....kenapa dengan aku dia buat mcm tu.....?? :(

  • dengan org lain dia xkisah langsung if 'org lain' melawak kasar, cakap kasar, terkasar perbuatan...tapi bila aku yg buat semua tu dia akan marah, gaduh dengan aku, kasar balik dengan aku....kadang2 niat aku hanya melawak tapi boleh jadi gaduh, padahal 'org lain' pun melawak mcm aku juga...kenapa dengan aku dia buat mcm tu..... ?? :(

  • bila dia melawak sampai 'org lain' merajuk, menangis...dia boleh pujuk sampai 'org lain' gelak n senyum balik...but, if aku yg menangis..aku x dapat semua tu...sebaliknya aku dimarah dan ditengking....kenapa dengan aku dia buat mcm tu.....?? :(

  • bila 'org lain' menangis sbb ada masalah peribadi....dia akan menjadi pendengar yg baik kepada masalah 'org lain' tu dan dia buat 'org lain' senyum balik...but, if aku yg menangis sebab masalah peribadi aku x dapat mcm 'org lain' dapat...sebaliknya aku dimarah sebab menangis....YA ALLAH...aku sedih sangat2... kenapa dengan aku dia buat mcm tu...?? :(


cukuplah ini saja yang aku mampu meluahkan kesedihan aku...kalau nak diikutkan sampai esok pun x habis...disaat menaip semua ini aku x dapat menahan air mata aku....dia x rasa apa aku rasa, 'org lain' juga x dapat rasa apa yg aku rasa kerana 'org lain' dilayan baik oleh dia.... :(


YA ALLAH kenapa dia amat membenci aku...hati aku amat sakit...aku amat sedih...tapi aku hanya mendiamkan diri...aku juga manusia biasa yang punya hati dan perasaan...kenapa aku dilayan sebegini oleh dia...kenapa aku dilayan sebegini oleh dia YA ALLAH... :(




berikan aku kekuatan YA ALLAH......amin..................................

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...