Saturday, November 06, 2010

aku dapat TAGGED membawa padah??





ini saya :)

                                                                   
          Ini 1st time aku nak jalankan kewajipan sebagai penerima TAGGED...HAHAHA...selama ni aku buat endah tak endah jer...but, atas arahan yg tegas dari kawan aku yg kecik nama dia SEHA...aku kena buat la...aku dah janji dgn SEHA nak buat, so kena buat la...PADAN MUKA!!! HAHAHA...



ini la SEHA yg punish aku!!!  HEHEHE



actually, aku tak tau sangat TAGGED ni ape. aku jarang update blog aku dah. tak pe...i'll try my BESt!! jom tengok rules TAGGED nie....



Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, fact, habits, or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tagged the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you.



  1. nak tau sangat pasai aku yea..ok,full name aku NAZURAH HANIM ABDUL LATIFF but nama manje aku orang panggil OLAH, ZURAH, UWAH, KAK CIK, ACIK, dan yg paling memalukan KANG...HAHAHA
  2. now, aku baru 21 tahun la. baru gitu ok!! DOB aku 15 APRIL 1989 :)
  3. aku ni bukan anak jati kedah ok, just menumpang. aku dilahirkan di SABAH iaitu di Hospital Ratu Elizabeth, Kota Kinabalu, Sabah. celup je, bukan asli HEHEHE
  4. aku ni lepasan Dip in Accountancy di POLIMAS. HEHEHE :)
  5. dalam banyak2 warna kat dunia ni warna PINK dan HITAM jadi pilihan aku. boleh dikatakan sume barang aku warna PINK la, now, t-shirt aku banyak warna HITAM...HEHEHE
  6. now, aku bekerja di S A SAIMA COLLECTION. nak tau aku jadi per? jadi boss..HAHAHA. aku buat kerja sementara ja la jadi salesgirl..HEHEHE dulu aku kerja kat CERIA UTARA but tak tahan dengan tauke kat situ aku BLAH! la..tunggu ape lagi.. >'<
  7. aku ni kadang2 agak sensitif orangnyer... cewahh!!  kadang2 mcm mangkuk HUHUHU
  8. aku berasal dari keluarga berpendapatan sederhana saja. bukan orang kaya but kalau kaya pun KASIH SAYANG tak cukup pun tak best kan???
  9. my parents sapa lagi kalau bukan ABDUL LATIFF DZAMALUL ADNAN dan CHE NIN ISHAK. muah3!!! aku ada 5 orang adik beradik, 1st kakak, NORLINA HANIM. 2nd abg, MUHAMMAD NORASWAD 3rd aku la!!  4th adik, MUHAMMAD NORHAFIZ dan last sekali adik aku yang paling masam MUHAMMAD NORAFIQ
  10. tak semua orang tahu aku ni TWIN yang rapat saja tahu..but, 18 APRIL 1989 beliau telah pergi meninggalkan aku dan keluarga buat selama2nya. aku tak sempat melihat wajah beliau but 9 bulan bersamanya di dalam perut mak aku ok la!!. mak aku kata beliau putih dari aku HEHEHE :)  nama orang yang paling aku miss ni ialah NAWWARAH HANIM ;(
  11. aku adalah pemegang tali pinggang hitam dalam TAEKWONDO. aku dapat BLACKBELT tahun 2006 time tu aku di form 5. don't play2 ok!! HEHEHE
  12. orang ada bestfren, aku pun ada ok!! mereka ialah Fatin Nabilah, Dilianee, Seha, Tasya, Ayuni, Ain. diorang ni memang baik dengan aku sampai sekarang. but, tak dinafikan pernah selisih faham dan macam2 la. semua tu lumrah berkawan la kan???  kutuk mengutuk ni biasalah HAHAHA :)
  13. aku suka yang simple jer, dressing aku pun simple jer tak keterlaluan dan sedap mata memandang.  :)
  14. aku ni dulu macam DORAEMON, then aku diet sampai jadi MISS KEDAH, bila dapat award aku makan dan terus makan jadi la DORAEMON balik..HAHAHA :)
  15. setakat ni, aku nak buat pengakuan yang menunjukan aku ni ketinggalan zaman la..hmm..aku pernah tengok wayang sekali ja!!  tu pun orang tanggung. HEHEHE aku keluar dengan SEHA, ABANG MIERUL dan kawan abang mierul. nama tak dikenalpasti. HEHEHE
  16. now, aku SINGLE dan tak ada teman special pun..ada sape2 sudi jadi teman special aku?? isi form dulu ok!! HEHEHE just joke :)
  17. antara insan yang pernah membuka pintu hati aku ialah........ but, sume tinggal kenangan, jodoh tak ada nak buat macam mana. may be akan datang yang lebih baik kan3???  :)
  18. aku ni tak suka diarah dalam buat sesuatu perkara, sebab aku pun tak suka mengarah orang. LU PIKIR LA SENDIRI!!!! :)
  19. aku ni jenis cepat bebai, mean cepat marah, panas baran dan sometimes aku ni lembut orangnya. HEHEHE
  20. dalam banyak2 laman sosial, aku paling layan FACEBOOK la. tak tahu kenapa. HEHEHE MYSPACE, TAGGED, FRIENDSTER dan MILLATFACEBOOK pun ada but FACEBOOK no 1 dihatiku. kat sinila aku jumpa semua kawan2 lama aku dan kat sini juga aku kenal ramai kawan2 baru yang best2 la!!
  21. aku ni faham bila orang speaking but, aku tak confident nak speaking balik. hurm..
  22. aku teringin sangat nak melancong kat oversea. kat AUSTRALIA gitu. HEHEHE (kena blajar cakap bi bagi fasih dulu)  :)
  23. masa kecik2 dulu aku bercita2 nak jadi DOKTOR la konon. aku ingat lagi aku kena penampar dengan abah aku sebab nak barang mainan doktor HAHAHA malunya *blushing* but bila dah besar aku amik kos akaun. cita pun bertukar la menjadi AKAUNTAN!!!  ntah hape2 la aku ni :)
  24. aku suka melukis dan mewarna. aku pernah melukis gambar JERRY YAN F4, SITI NURHALIZA, MY MOM dan yang lain2 aku lupa la. HEHEHE jadi beb!!!  
  25. dok asyik merapu dah cukup 25 la...woooww!!! HAHAHA bengong kepala aku buat tagged ni. lastly, barang yang paling aku sayang dan jaga dengan baik ialah LAPTOP aku, HANDPHONE aku, dan yang lain jaga la jugak but tak sebaik laptop dan handphone aku HEHEHE : )    DAH CUKUP!!!!! YEAH!!!!

aku ni tak ramai follower la. al-maklum la jarang update blog. aku hentam ja sapa pun buat tagged nie...HAHAHAHA.  mereka yang bertuah ialah : kak nanihakimaryu, hannahendrasehafazdeensyam, bob, daus, awi, kak peekah, tasya, ihsan, kak wani, hamid, anip, aman, said, nazir, eila, ika, bulat dan puspa :)  (yang tak ada link ni aku hentam saja maa...entah ada blog ke tak aku pun tak tahu!! HEHEHE



p/s: SEHA kuatkan semangat ang dalam menghadapi ujian dari ALLAH SWT ok!! (banjir)
p/s: kepada yang membaca blog aku ni,, aku minta sangat bila baca tutup la mulut anda diluar sana ok! ada yang tak sepatutnya aku cerita tapi aku cerita dalam blog ini, TIMA KASIH :)



tima kasih!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...