Tuesday, November 09, 2010

..::: interesting blog award :::..



    ni first time aku dapat award, benda apa pun aku tak tahu HEHEHE. macam2 aih bila hidup dengan dunia BLOG ni. macam mana pun thanksz a lot to cik seha sebab bagi award ni kat aku. HEHEHE dia kata nak suruh aku senaman sebab tu dia bagi aku award ni....ntah hape2 ang seha HAHAHA!!!!  
cuci mata tengok pic ni dulu ok baru baca apa aku taip hasil dari senaman aku ni. HEHEHE :)



tunggu ape lagi? layannnnnn...

1. ameerasehalamera.blogspot.com di mata kalian..blog aku ler tu ( belum tengok, sila blogwalking )
tiap kali aku online mesti aku tengok HEHEHE. blog kawan aku ni sapa lagi kalau bukan cik seha :)
blog yang simple, kreatif and whatever la. nak tahu sila la masuk kot pintu keluar kot tingkap HEHEHE. blogwalking la blog dia, tu pun nak kena ajaq HAHAHA
 (just joke)



2. nama blog anda dan kenapa letak nama tu.
lorh, suka hati aku la nak letak nama apa pun HAHAHA. ok3 just joke cyg! :)
 "  aku [ C ] olah  "
urmm, actually nama blog aku ni aku hentam saja maa. but, hentam2 pun ada maksud yang tersendiri ok!
maksudnya ialah segala yang ada dalam blog aku ni semuanya berkaitan dengan aku la. :)



3. nama URL blog anda dan dari mana datangnya idea tu.
nama URL blog aku ape? sila tengok bawah pic aku kat atas ok! :)
idea tu datangnya dari aku sendiri la syg. HAHAHA :)
hasil gabungan nama aku dan arwah twin aku iaitu NAZURAH + NAWWARAH
kawan2 panggil aku OLAH dan aku minat gila3 wana PINK HEHEHE
jadi la PINKOLAH :)




4. apakah method dalam penulisan blog anda.
method?? tak ada method2 la. aku buat ikut SUKA SUKI jer. HEHEHE




5. apa perasaan anda bila lihat blog orang cantik dan menarik sedangkan blog anda tidak ( kadang2 blog sendiri cantik tapi merandahkan diri )
perasaan aku? ehem3 macam artis la pulak *apa perasaan anda bila menang award ni? HEHEHE
aku suka tengok blog yang cantik2. boleh cuci mata and aku boleh belajar nak hias blog bagi cantik dengan cara and kreativiti tersendiri and bukan IKUT KREATIVITI ORANG LAIN ok!!! :)




6. bilakah blog anda diwujudkan.
blog aku ni mula diwujudkan pada 14 FEBRUARI 2010. tak sampai setahun lagi HEHEHE :)




7. siapakah orang yang pertama tahu dan menjadi follower blog anda
mesti la cik seha!!! :)
dia juga yang ajaq aku buat blog ni..HEHEHE
katanya best buat blog nanti tak la boring sangat (~_~)




8. sila tag 5 nama lain untuk menerima award tersebut dan forwardkan syarat-syarat ini
... faizatul ...
... hanna ...
... hendra ...
... faz ...
... deen...




.....aku dah tag 5 orang yang memang bertuah ni..HEHEHE aku dah senaman tadi, so now turn korang pulak ok!!!  
     GUDLUCK :)  ....  baca rules kat bawah ni dulu ok before korang senaman HEHEHE.....


1. nazwarah-pinkolah.blogspot.com di mata kalian..blog aku ler tu ( belum tengok, sila blogwalking )
2. nama blog anda dan kenapa letak nama tu.
3. nama URL blog anda dan dari mana datangnya idea tu.
4. apakah method dalam penulisan blog anda.
5. apa perasaan anda bila lihat blog orang cantik dan menarik sedangkan blog anda tidak ( kadang2 blog sendiri cantik tapi merandahkan diri )
6. bilakah blog anda diwujudkan.
7. siapakah orang yang pertama tahu dan menjadi follower blog anda
8. sila tag 5 nama lain untuk menerima award tersebut dan forwardkan syarat-syarat ini


p/s: seha nanti punish aku lagi tau HAHAHA best la!! HEHEHE :))






tima kasih!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...