Monday, February 15, 2010

tAk bEsT bLEk uMaH sEwa!!!

Ari nie last cuti...hmm..sat je asa...cuti 5 ari trmasuk friday n saturday xasa macam cuti pn...mmg X BEST langsung...XBEST!!!...blik umah sewa macam2 jadi...prob ngan housemate...macam2 la...masing2 buat hal siri macam xdok 1 umah pn...x ENJOY langsung...aku nak gak enjoy2 nie tapi nak bt NEKNA rambut sama HITAM tapi HATI lain2...aku kena terima seadanya...xda sapa salah cuma xsehaluan coz da keje masing2...aku kena terima dengan hati yang terbuka...tapi best p kuliah jalan kaki ramai2...cpat ckit KURUS...hehehe...jalan macam mn? macam ni...=>


jalan gedik2=)


kt umah 2 kami sume 6 orang...aku, seha, ayu, su, champ n sunik...bila di analisis rumah tu dihuni oleh 3 perempuan melayu terakhir & 3 siam terawal...hehe joke jer...da 3 blik...aku ngan seha...

inila SEHA tecik!! =)



ayu plak tinggal sebilik ngn su..

ayu n su=)


lastly champi mesti la sebilik dgn sunik....oppss...sowi...pic xda hehe maaf =)


tomeinyer!! =)


yang best nyer kebanyakan org dalam umh sume DIET tolak seha, ayu n sunik je...selebihnya diet...nak jaga bdan la...hehe malu...

ckup la xnak cita panjang2 bukan BEST pn..wekkk!!! =)

daa...wslam...=)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...